glory days

på morgonen drog jag till gymet och körde ett pass sedan på dagen var jag i staden med mina bästa. regnigt och blåsigt vill jag påpeka! tänkte köpa mig ett par nya klackar men ångra mig då jag testade dem, men fan vad fina de var.. nu ångrar jag mig nästan. kunde ju faktiskt köpt dem bara för att kolla på och ibland skulle dem kunna få stå framme, bara för att liksom. typiskt mig. däremot köpte jag en fin rosett att ha i håret och ett par nya pärlor som ska få pryda mina öron.

på kvällen har jag bara tagit det lugnt medan lovisa har jobbat röven av sig. hon har klippt lillebror och pappa och slingat mitt och mammas hår lite. det gäller att vara fin när det är midsommar. resten av kvällen har jag ägnat åt att sy löshår, inte alltför roligt men värt besväret.

klockan är mycket nu och det är dags för mig att sova om jag ska orka med allt morgondagen har att erbjuda, funderar starkt på att dra en sväng till gymet på morgonen, det lär ju ätas en hel del. sill-lunch, efterrätter och grillat på kvällen. något säger mig att jag kommer äta tills jag spyr. får väl se vad som sker.

natti natti /e'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0