förmodligen den töntigaste saken jag hört



idag har jag umgåtts med älsklingen. drog hem till honom en sväng och var hundvakt, sedan blev vi sugna på något gott så vi traska ner till specce. en varsin läsk i glasflaska var det vi skulle smutta på - tänkte vi.

- har ni leg?
- nej?
- okej, då kan jag tyvärr inte sälja det här. det är 18-års gräns på att köpa läsk i glasflaskor.


jahapp, så var det med den saken. det måste vara den töntigaste regeln jag någonsin har hört talas om. man måste vara 18 år för att dricka alkoholfri läsk, vart är världen påväg?

ikväll har vi varit på crossbanan tillsammans med viktor. jag knäppte lite kort och dom körde. nu har J kommit hit igen och vi ska bara ta det lugnt resten av kvällen. det är vi som är herr och fru ont-i-magen, kanon!




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ofta ni var tvungna att visa leg? helt sjukt ju.

2009-06-16 @ 22:33:18
Postat av: Anonym

oj glömde skriva namn, det där va från mig. /KAJSABAJSA

2009-06-17 @ 00:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0