sol, klarblå himmel, temperaturer över 30° och glass, det är sverige när det är som bäst. just så har det varit i ungefär en veckas tid nu och lika bra väder blir det hela nästa vecka också. jag kan inte säga annat än att jag älskar det.

gårdagen spenderade jag tillsammans med jonatan, lillebror och gabriella dels hemma hos mig/oss, dels på 40-års festen men även hemma hos gabbis där vi badade runt elva på kvällen. inte helt fel! idag vaknade jag upp med älsklingen vid min sida. vi käka frukost tillsammans innan han skulle iväg och köpa fotbollsskor. jag drog ner till djulö tillsammans med lovisa och kajsa. låg där tills fyra ungefär och sedan drog jag hem, nu sitter jag och väntar på mat. pizza är jäkligt gott ibland måste jag säga.

men nu - duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0