en himmel så blå

legat på stranden idag med älsklingen och lite annat folk. jordgubbar var inte helt fel. proppa i mig ett helt paket själv. muuuuums! det är sommar det!

när jag kom hem hade pappa, mamma och felix redan dragit, ikväll är det nämligen fest här i kvarteren. 40-års kalas så det står härliga till! senare kommer J hit och gör mig sällskap för att jag ska vara barnvakt åt felix när han kommer tillbaka någon gång ikväll när han tröttnat på att vara där (läs mamma och pappa har tröttnat på att ha honom där).





altanmys igår

Kommentarer
Postat av: moa

wehu! :) Jag har inte fått mitt besked ännu. Kommer kanske i morgon då.. Grattis i alla fall!



ps. världens sötaste bild på dig & Jonte!

2009-06-29 @ 21:17:20
URL: http://moaleealicia.blogg.se/
Postat av: guess who!

det blir YBC :) Vi kommer att gå på nääästan samma skola :)

2009-07-05 @ 23:13:02
URL: http://moaleealici.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0