BAL 2009!

idag blir det ett kort inlägg för idag är det dagen med stort D. eller nej, så stort är det inte. men lagom stort för att jag inte ska hinna skriva så mycket. håret ska fixas, kläderna ska strykas och alla annat som hör balen till ska göras.

bilder kommer säkert upp förr eller senare. hoppas att det inte börjar regna!
/e'



uppdatering

balen var faktiskt över förväntan. det var trevligt, alla var fina som sjutton och det blev en hel del dans och fotografering. tror minsann att jag var med på hälften av korten som togs på viktorias kamera. haha! kamerakåt. nej... men va fan, det är bara bal en gång, inte alltid alla är samlade så man kan ta bilder med klassen så.

slänger upp en bild (som dock togs innan jag drog på balen men i allafall) bara för att ni ska få se hur jag såg ut. bättre bilder kommer så fort jag fått dom av V. men så länge får ni nöja er med detta.



nu blir det att packa, för imorgon bär det av till Siggetorpastugorna med klassen för övernattning. mina ben är alldeles ömma efter dagens bravader, hur ska jag klara av att gå enda ut dit? jag dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0