7 juni

gårdagen var helt okej :) viala först där det bjöds på mat och en hel del snack, sedan blev det bussen in till stan vid åtta. kajs och jag gick i spöregnet hem till henne, hon med luva och jag utan! sedan bestämde vi oss för att gå till specce och handla lite gott, sagt och gjort. gummistövlar och paraply, sedan var vi redo. vi skulle kolla på film, men så mycket tittande blev det inte, istället snacka vi om allt mellan himmel och jord, sånt som är skönt att göra ibland! senare på kvällen kom även jonatan och hubbe över.

älsklingen sov hos mig inatt, kanonmys! dagen har spenderats dels hemma hos honom, dels hemma hos mig men även ute på crossbanan tillsammans med hans familj. när jag kom hem slog jag på en film men somnade genast, OM det var skönt.

nu ska jag sitta och deppa för att min överläpp är lika stor som Angelina Jolies. så blir det när man är lite för snabb ibland... /e'




lägg märke till bajskorven till höger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0