22 juni

gårdagen blev lyckad. balkongmys, tv-tittande, godisätande och en massa pussar. kan inte säga annat än att jag gillar't. på morgonen gick vi och köpte nybakat bröd och satte oss ute på balkongen och åt, sedan traska vi hemåt.

senare drog jag ner på stan med kajsa för att köpa mig en dunderfin klänning. men det blev inget köp då jag såg mig själv i provrumsspegeln. jag liknade mer ett levande tält än en människa. istället köpte vi en varsin loka, tre mango och en hudlotion. efter vi gjort det vi skulle drog vi hem till mig och fixa lite innan vi drog ner till djulö tillsammans med lovisa. kom hem därifrån för ett tag sen. nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan träffa tjejerna igen. /e'








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0