090608

slutade så tidigt som 12:30 idag (ungefär). jag älskar håltimmar och dem älskar mig! när jag kom hem slängde jag i mig några knäckisar, målade naglarna och fixade lite allmänna saker så som att lägga in kläder i garderoben och städa lite.

snart ska jag möta kajsa för att sedan dra till norr och sola. känner mig som en blekfis och det vill jag inte känna mig som imorgon då det är bal. så idag blir det att stå i! solning, träna, duscha, lägga fram kläder och komma på någon snygg men enkel balfrisyr ska göras innan dagen har nått sitt slut.

svullnaden har i princip gått bort helt och hållet!
I'm sooo happyyy!


[såhär såg den ut igår. inte okej]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0