pow.er.na.p

älsklingen i helgen, det är aldrig fel de. :)
idag fick vi tokfnatt och gick ut till crossbanan i snön. efter sisodär en timme var
vi framme. stod ute och frös i några timmar sedan fick vi skjuts hem.

just nu sitter jag i soffan med köttiga skavsår och funderar starkt på att
unna mig en powernap (eller två). tycker minsann jag är värd det, för senare
blir det plugg! skulle kännas glassigt ifall man tog tag i det och blev helt klar med allt 
så man kunde njuta sista veckan i skolan innan lovet. får väl se hur det blir med den
saken. men en sak är i alla fall säker: nu ska jag vila!




Kommentarer
Postat av: moistois

Klart jag vill det! Bara att du hör av dig :)

2009-12-13 @ 20:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0