2009 i bilder


jag var i Idre samt Sälen i början av året.


fyllde år. det firades med skönt folk!


9:ornas bal var lyckad. En hel del bilder togs, vissa seriösa, andra som den här.


jag gick ut nian med fina betyg och fick därför en systemkamera. jag fotade alltmer.


det blev många dagar ute på crossbanan för att fota J. vad gör man inte?


brorsan tog studenten!


många soliga dagar tillbringades på altan där jag....


....var kreativ. jag återupptäckte mitt intresse för målandet.


var på västkusten med hela familjen + jonte, brors flickvän och min kusin med familj.


vi hade det grymt bra där.


passade på att hälsa på sirpa, magnus, madeleine och marcus. favoriterna med andra ord!


sommaren tillbringades tillsammans med min bästa kajsa....


...bästa lovisa...


....samt med pojkvännen.


älsklingen reste till Kroatien och lämnade mig i kalla sverige,


men jag var inte ledsen för det (jo det var jag) för jag fick vara kattvakt
åt världens mysigaste katter...


...och hazi kom hem från kurdistan. vattenpipa på balkongen med massa skratt och prat.


skolan började och jag träffade massor av fina människor.


bland annat Ilse och Lisa. ♥


Jag & pojken firade två år tillsammans i oktober. ♥ finaste du!


under hösten blev det inte så mycket bilder. hade fullt upp med att plugga,
jobba, umgås med J och vänner osv.


det blev vinter och massor av snö.


för sex dagar sedan var det julafton.

nu väntas bara nyår som är imorgon.
någon mer än jag som är taggad?
känner på mig att 2010 kommer bli ett grymt år!

Kommentarer
Postat av: Ilse

<3 hihi

2010-01-08 @ 01:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0