böh...

idag har varit dödens dag. först försov jag mig vilket gjorde att jag kom sent till skolan. sedan när jag skulle hem fick jag springa till bussen för att hinna, jag bokstavligen sprang för att hinna till tåget i tid. sedan när jag kommer till centralen så är tåget försenat, inte lite heller. i en timme och tjugofem minuter satt jag och rulla tummarna. fan så irriterande! böh, tur att det är lov snart (imorgon) då!

de sista julklapparna är i alla fall inhandlade nu. så glad över att slippa göra det i allra sista stund, då blir det oftast felköp. men jag slipper det i år. sköööööönt!

nu blir det plugg. skulle egentligen träffa J men eftersom äckliga SJ är duktiga på att spåra ur (hehe) så kom jag hem toksent. det sög ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0