äsch

det märks verkligen att jag pendlar. att jag inte alltid är så pigg. alla dessa tidiga mornar
sätter sina spår. igår morse skulle jag lyxa till det ordentligt och äta hembakat bröd.
dock så blev det inte så lyxigt efter att mitt finger tömts på blod. jag skar mig. djupt.
det gjorde satans ont, men jag överlevde. åkte till sthlm som vanligt. studiebesök på
riksdagen och sedan slutade jag. det var inte förrän på tåget hem jag insåg hur djupt
det var. åkte till akuten som tyckte det skulle sys ihop, men ändrade sig när jag sa
hur länge sedan det var jag skar mig. istället blev jag omplåstrad. jag ska aldrig med
skära bröd i handen, jag ska använda mig av skärbrädan. det var verkligen inte min grej
att se djupa sår, kött och blod... nej, usch.

idag var det dock en vanlig skoldag som gällde. åkte sedan tåg hem med lovisa & emma,
alltid lika trevligt att ha någon/några att prata med, istället för att sitta alldeles själv,
det händer alltför ofta. kom hem för några minuter sedan. nu blir det pizza & plugg.
mindre nyttigt och mindre kul. men äsch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0