2009 i ord

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, jag började skolan i en annan stad – stockholm.
Höll du några av dina nyårslöften? Haha. Nej.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nope.
Dog någon som stod dig nära? Nej, han stod mig inte nära, men jag var ofta hos honom & hans fru när jag var en liten skit.
Vilka länder besökte du? Hm… inget, bara Sverige faktiskt.
Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Kommer inte på något speciellt faktiskt
Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 19 augusti, dagen då skolan börja. Det var mycket nytt som hände och sådant så. Sedan kommer jag inte glömma julaftonen.
 Vad var din största framgång 2009? Jag vet inte?
Största misstaget? Att jag bryr mig lite för mycket ibland..
Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja. Skurit mig i fingret, haha. Inte skönt.
Bästa köpet? Oj vad svårt. Det var inte jag som köpte det men min Canon 450D
Vad spenderade du mest pengar på? Kläder.
Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, det finns mycket som gjorde mig glad. Bl.a. att jag träffade helsköna människor i sthlm. Sedan får man absolut inte glömma mina fina vänner och pojkvännen som alltid gör mig glad.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? I gotta feeling.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och. Det här året har verkligen varit upp och ner.  
Vad önskar du att du gjort mer? Tränat
Vad önskar du att du gjort mindre? Brytt mig.
Hur tillbringade du julen? Först med familjen, sedan med J’s släkt.
Blev du kär i år? Jag var redan det. Men känslorna har blivit starkare med tiden.
Favoritprogram på TV? Project Runway
Bästa boken du läste i år? Män som hatar kvinnor
Största musikaliska upptäckten? Jag har börjat gillat gammal musik mer och mer.  
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Kommer faktiskt inte ihåg vad jag önskade mig.
Något du önskade dig men inte fick? Minns som sagt inte.
Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Festade här hemma med ett gäng sköna personer
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja det finns det, men inget nämnvärt.
Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Svart typ. Men med lite blusar och sådant också.
 Vad fick dig att må bra? JONATAN!
Vilken kändis var du mest sugen på? Hm... kan inte komma på någon.
Vem saknade du? Mina närmsta, har inte varit med dem så mycket som jag borde p.g.a. att tiden inte alltid räckt till.  
De bästa nya människorna du träffade? Ilse och Lisa, helt klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0