wake/up

igår kväll umgicks jag med kajsa. vi kollade som sagt på Casanova, riktigt bra film faktiskt. vid halv tolv var filmen slut och då gick jag till andra sidan staketet och sov. kanonmys!

idag bestämde sig jag, J och hans mor att vi skulle ut och plocka lite blåbär. en bulle och ett samtal senare befann vi oss i Gustavsvik. det gäller att vara snabb om man ska hinna med deras tempo. en kanondag har det varit tillsammans med en liten del av hans släkt.

kom hem för inte alltför länge sedan. tänkte bänka mig framför tv;n nu tillsammans med en skål blåbär och mjölk, sedan skulle jag tro att jag kikar på Beck om jag inte hunnit somna innan dess. det har varit en låååång dag, men helt klart värt!


härligt mullig och go....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0