oh/boy

ohoj, ohoj! ikväll bjuds det på kräftor, västerbottenpaj och en massa olika oster och nybakat bröd hemma hos familjen Seger. hela veckan har jag längtat efter att den här dagen skulle komma. muuuuums!

igår blev jag bjuden på middag. så gott! efter det blev det att kolla på "män som hatar kvinnor" och jag måste säga att det var en besvikelse. boken var så himla mycket bättre. J sov kvar här och vid halv åtta (eller halv nio) imorse vaknade vi och käka frukost, sedan la vi oss och sov igen. vid halv elva drog han hem och jag sov vidare. klockan ett (!) vaknade jag. tror minsann jag behövde sova ut efter en hel skolvecka. det var i alla fall hur skönt som helst!

nu ska jag lägga mig och slökolla på tv. pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0