Lev i nuet

HOPPSAN, ni är fortfarande ett gäng som tittar in flitigt, så nu tänkte jag stilla erat begär en aning.
Sist jag skrev var det en vecka kvar till min födelsedag, nu har den passerat och istället har jag en härlig fjällenresa med dem bästa i mitt liv att se fram emot. Två dagar kvar nu!

Så vad har hänt på senaste tiden då? jag har fått en mängd fina presenter av mina nära & kära, införskaffat mig en klocka jag länge drömt om samt tagit vara på dagarna. Igår drog jag med killen till hans syster & pojkvän helt spontant för att grilla, snacka skit och sova över. Idag ska jag träffa fab4 för att boka en Londonresa till hösten, är helt exalterad. Det kommer bli så kul. Efter det ska jag boka hotell till studenten (PANIK), därefter blir det middag hos J's morbror. Den här helgen flög förbi men gud så bra den har varit.


nu är den min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0