2011/ÅRETS...

...Bästa dagar:
Min artonårsdag var mycket bra, från början till slut. Sedan uppskattar jag även alla myskvällar tillsammans med Olivia och SuperMario, och självklart alla härliga kvällar i fina vänners sällskap.



...Tråkigaste:
Måste nog säga skolan, hela året har jag varit trött på allt som har med skolan att göra. Och sen får jag ju inte glömma veckorna jag låg hemma p.g.a. operationen, dem veckorna var förjävliga.

...Bästa resa/resor:
Thailandsresan i början av året samt mammas och min weekend i London. Dem var bra på olika sätt, Thailand för värmen och London för shoppingen.




...Tre bästa sommardagar:
Dagarna i Göteborg med Jonatan. Dem var så sjukt bra. Vi var på Liseberg, shoppade, myste och åt god mat. Jag njöt av min långa (fyra dagar i streck) ledighet, innan jag skulle börja jobba sju dagar i veckan, i princip.

...Bästa köp:
Utan tvekan min Kartell-lampa och mina UGG's.




...Onödigaste köp:
I princip allt jag köpt spontant för att "jag har ingenting att ha på mig", det resulterar ofta i onödiga köp som används sisodär en till två gånger och som sedan bara hänger i garderoben och samlar damm.

...Framgång:
Att jag startat ett UF-företag som har blivit uppmärksammat.



...Låtar som jag kommer förknippa med 2011:
Vart jag mig i världen vänder - Den svenska björnstammen
Good feeling - Flo Rida
Moves like Jagger - Maroon 5
Home - Edward Sharpe & The Magnetic Zeros
What are words - Chris Medina

...Fest:
Lovisas studentfest. Vad hände efter 23? Och sen minns jag att jag hade roligt på min födelsedagsfest.


I mitt esse.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0