WORK HARD AND MAKE NOICE

Bloggen har hamnat helt i skymundan. Blir lätt så när man jobbar och vill ta vara på de få lediga dagar man har under sommaren. På senaste tiden har jag umgåtts med vänner, jobbat, haft tandvärk, varit hos tandläkaren, shoppat massor bara för att jag kan, pussats med min fina och firat en och annan som fyllt år. Jahapp, det var väl allt... Typ.

Om sisodär några dagar beger jag mig till Götet, några dagar efter det åker jag & J till Stockholm och kollar på Lady fuckin' Gaga och sover på hotell, sedan är jag arbetslös och har all tid i världen. DÅ ska jag plugga teori och köra som en galning, körkortet ska finnas i min hand innan årets slut, det vore fett! Sedan ska jag fira genom att kolla på Swedish House Mafia och åka till London. Klingar fint i mina öron!  Känns som om hösten kommer bli bra och inte alls sådär grå och trist som den brukar vara. Love life!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0