high on life

Hade världens bästa kväll med världens bästa tjejer i fredags. Det var kräftskiva, alkohol i mängder, poolparty, lekar, ramsor och gud-vet-allt. Var så lycklig efteråt att jag bara log och skratta. Tänk vad lite kvalitetstid med vännerna kan göra för ens välmående. Ni är för bra ♥

Här om dagen hälsade jag på biografen tillsammans med Olivia. Vad hände!? Jag som avskyr att gå på bio, och nu vet jag ju definitivt varför. Snabba Cash II kanske inte hade någon vidare story, men den fick mig att gråta ett x-antal gånger i alla fall. Så jäkla mesigt egentligen, över en film... Hur som helst, var himla mysigt trots det.

Snart är man arbetslös, men förhoppningsvis inte alltför länge. För några dagar sedan kom en kund in på cafét och erbjöd mig jobb i Stockholm då han tyckte att jag hade något. Om jag tar det eller inte får vi se, om inte annat så var det en riktig egoboost. Tack för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0