when.we´re.together.

började gårdagen med att luncha med Kajsa på stan, sedan drog vi vidare och inhandlade lite nödvändigheter för dagens pyssel. slängde (som ni såg i inlägget längre ner) ihop ett par armband. på kvällen kom Lisa till mig och vi kollade på film och snacka skit fram tills klockan slog midnatt. bra tisdag, minst sagt.

idag ska jag ge mig på en av hemuppgifterna jag fått, tror det kan sysselsätta mig i ett par timmar i alla fall, alltid något. helt sjukt, jag längtar tillbaka till skolan (trodde aldrig jag skulle säga det) , vill bara slänga av mig gipset och träna upp foten så att jag kan börja gå igen. men det går inte för sig än, men om sisodär 4½ vecka så är jag tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0