vadskamanskrivasomrubrik?

nu har det gått en hel vecka sedan jag opererades, nu är det bara 5 veckor kvar på kryckor. heja...
känner mig otroligt rastlös, dör av tristess, börjar klättra på väggarna och hallucinera (minus de två sista då). men en som tur är så har jag två kräftskivor att se fram emot. den första går av stapeln ikväll. vid fem tiden ska jag hoppa över till "andra sidan häcken". fint de. tror det kommer bli en bra kväll, som vanligt när man hänger med tjejerna på jobbet.

men det är ett par timmar kvar tills dess. först ska jag se till att internetshoppa, ta mig in i duschen med silvertejpen, en plastpåse och en pall (det är lite meckigt att duscha nu när man är halvt handikappad) och även ta en tupplur för att fördriva tiden lite. kanske att jag hinner med att göra ett par armband också.

men bara kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0