önskelista/wishlist.

jag har bestämt mig för att börja investera saker som kan behövas när man flyttar hemifrån. jag är galen i fina (och tyvärr oftast dyra) inredningsdetaljer, så det gäller att börja i tid annars kan det bli en dyr historia. så, nu behöver folk aldrig fråga mig vad jag önskar mig.

först ut är en Kartell-lampa som jag ska köpa så fort jag besöker en butik som säljer dessa. Måste verkligen ha en lampa i mitt nya rum eftersom jag för tillfället är lamplös.



annat på inköps-& önskelistan




· en KitchenAid matberedare i rött
· ljusstakar från DAY Home
· handdukar från Lexington (världens skönaste)
·
färgglada kuddar från Mimou
· Mateus ostrolskål (small) i någon fin färg
· stora, fluffiga duntäcken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0