saturday.morning.

gårdagens kräftskiva var hur bra som helst, precis som jag förutspått. magkänslan har sällan fel. vi var sju tjejer som satt och tjöta och åt fram till midnatt då vi begav oss hemåt. För min del var det ju bara att hoppa över till andra sidan häcken, skönt det. vid två somnade jag och vaknade sex (!!!) på morgonen, alltså för cirka en timme sedan. frågan är ju vad problemet är? jag är sjukt pigg och kan inte somna om, det går liksom inte. kanske att man ska göra lite nytta, eller så kan man ju vara schysst mot pojken och klia honom på ryggen, snäll som man är. då kanske karma kommer och kliar mig på ryggen någon annan dag, de vore ju något... nej, nu ska jag klura på mitt dilemma. TTYL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0