UPDATE

Hela helgen har jag varit sjuk, och både igår & idag har jag varit hemma från skolan med rinnande näsa och feber. Har däremot haft en väldigt produktiv eftermiddag idag. Har hunnit med både det ena och andra, främst så har jag skissat på en skoluppgift. Nu tog jag en paus i pluggandet, för att snart sätta igång med historian och designuppgiften.

I dagarna måste jag även se till att köpa mer material så att jag kan tillverka fler armband. Den 3:e december ska vi nämligen ha Öppet Hus i skolan och jag ska då medverka och sälja armbanden. Så är det någon som har vägarna förbi Stockholm den 3:e december så kan man ju passa på att kika förbi Designgymnasiet och köpa armband samt andra roligheter, så som Starwars-kondomer som lyser i mörker. Fränt....eller!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0