valborg.

mitt lov börjar lida mit sitt slut. inget jag hurrar för direkt. men kan glädja mig åt att det har varit ett riktigt händelserikt och roligt sådant. hade en grymt trevlig och spontan valborgsmässoafton igår tillsammans med mina underbara vänner. vi grillade, spelade, snackade skit och dansade hela kvällen lång. kalasbra!

hittade två bilder jag glömt visa er, kanske inte så intressanta, men vad gör det?


detta kom påskharen med i år.


inpackningarnas inpackning fick jag av bästa sirpa. rekommenderar detta starkt. det är superbra.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vart kan man köpa den? :)

2011-05-02 @ 10:47:38
URL: http://emelieeea.blogg.se/
Postat av: emma

sv: jag antar att du menar inpackningen? :) jag har ärligt talat inte en aning. jag fick det av en vän i göteborg och hon berättade att det endast är vissa butiker som får in den. men kolla på hårvårdsbaren i norrköping. :)

2011-05-04 @ 17:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0