när.älskar.vi.varann.

har fått några påminnelser om att jag borde uppdatera här, so here we go!

i fredags prickade jag av två grejer på min to-do-lista. kändes skönt. på kvällen drog jag hem till Olivia och gjorde en fantastiskt god pizza tillsammans med Fab 4. vi satt och tjattrade till midnatt; alltid lika roliga, alltid lika underbara. världens bästa tjejer. ♥

igår (lördag) jobbade jag mest för att sedan avsluta kvällen i soffan på andra sidan häcken. drack chailatte, åt naturgodis och slösade nästan två timmar på en värdelös film. men det gjorde mig inte så mycket, jag hade ju världens bästa sällskap.

idag är det, som de flesta redan vet, mors dag. har firat det med att ge mor min ett par smexiga örhängen. ikväll blir det att äta gott med familjen, basta med b-friend och bara ha det väldigt bra.

slutsats: har haft världens softigaste (är det ens ett ord!?) helg med ännu softigare sällskap. finfint.


på riktigt, världens godaste!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0