mr.saxobeat.

de senaste dagarna har innehållit mycket plugg, därav den glesa uppdateringen.
där emellan har jag även hunnit med att hämtat ett schema på ett av mina jobb, småfirat storebror som fyller år idag, förälskat mig i mr.saxobeat och deklarerat. det kan låta jävligt party, det där med att deklarera, men så var det inte i mitt fall. minus ett par (läs många) hundralappar på kontot.

kvällen ska fortsätta i samma spår som tidigare, d.v.s. med att plugga. imorgon är det engelska nationella som gäller och ingen är nog nervösare än jag.


den fina tårtan brorsans flickvän knåpat ihop. tydligen så var det någon tårta från ett spel. nördiga som dem är. men himla fin var den i alla fall, och inte minst väldigt, väldigt god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0