hundratusen.saker.

var uppe i stockholm och vände idag i princip. skrev ett psykologiprov på 45 minuter sedan fick vi sluta. men det var värt det, kändes som om jag gjorde en tresiffrig insats.

just nu sitter jag skriver på min tiosidiga uppsats om försurningar till naturkunskapen. efter att den är klar är det bara nationella talet i svenska B som ska hållas, en skobutik som ska göras klart, ett energiprov, ett ekologiprov och ett prov i projekt & företagande som ska skrivas. sedan är det lov för min del, hoppas jag.

men om jag ska få något lov så måste jag fortsätta med uppgiften. det är något att bita i vill jag lova. senare åker jag en sväng till norrköping med min karl (=man) och hans moder. finfint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0