veckan.som.kommer.

tänkte försöka få lite gjort i veckan.
först och främst måste jag fokusera på allt plugg, vi har så sjukt mycket nu de två sista veckorna innan vi går ut på praktik (därav den dåliga uppdateringen), sedan tänkte jag försöka fixa tid hos en läkare som kan kolla på mina fötter eftersom jag har hallux valgus som bara gör ondare och ondare, dessutom ska jag börja röra på mig mer samt börja knapra piller och träna upp min arm så att jag blir av med inflammationen.

känner mig i princip som en tant som har ont lite här och var. men det är smällar man får ta. förhoppningsvis kan jag känna mig som sjutton snart igen.

Kommentarer
Postat av: Mandy svarar

tacktack! vissa upplever den liten i storleken och väljer en större storlek. Jag valde en L i min för då satt den snyggast :) Men jag rekomenderar dig att prova en först om du kan innan du beställer den :)

2011-01-24 @ 20:32:23
URL: http://maandys.blogg.se/
Postat av: Mandy svarar

Inga problem! glad att jag kunde hjälpa :)

2011-01-24 @ 21:52:08
URL: http://maandys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0