how.wonderful.

dagarna går i slowmotion. jag gör desamma hela tiden, d.v.s. sover, äter, kollar på film. livet som handikappad är inte alltför roligt. men idag gjorde jag något utöver det vanliga, idag dammsög jag (hoppandes på kryckor) för att jag skulle få finbesök, olivia kom nämligen över med massa sushi och så kollade vi på film och hade det allmänt bra.

känns som om den här veckan kommer gå snabbt, har mycket roligheter att se fram emot. fröken Nilson ska göra mig sällskap en dag, på fredag ska vi på jobbet ha kräftskiva och på lördag ska jag iväg med familjen på kräftskiva med ett par andra familjer. så gott. matkoma efter helgen känner jag. göttans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0