sleepy.

har inte gjort alltför mycket idag, precis som det ska vara på lov med andra ord.
sov till halv tolv. var och pratade med frisören min (inom en snar framtid händer det grejer). bestämde att jag skulle ha en riktig myskväll med olivia, men vid fem snåret ringde J och påminde mig om att vi skulle äta middag med hans familj för att fira hans pappa som fyller år idag. så det var bara att ringa och avboka med olivia, dra på sig kläder och åka till norrköping. åt en fantastiskt god middag på Meze och hade det mysigt.

nu ska jag snart hoppa ner i sängen, väntar bara på mitt sällskap.
och imorgon, mina vänner, så är det den mest överskattade högtiden på året. men det ska firas det med. ser fram emot en riktigt bra & mysig kväll med mina närmsta (saknar lovisa dock...). godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0