det.där.med.att.färga.bryn.

jag var och fixade ögonbrynen idag på salong med inställningen "fyfan så snyggt det kommer bli".
ångrar djupt att jag tänkte så. jag har gjort desperata försök till att få bort färg. ser ut som någonting mellan en turk och en blondin. jag vet inte, men det har aldrig varit en hit i mina ögon.

bättre blev det inte. jag visade olivia - hon gapskratta. kom hem, satte mig och åt - hela familjen gapskratta. dem visste inte vad jag liknade mest. Mc Donald's M;et, en sotare eller den galna, finska tanten som ränner runt i norrköping? jag vet inte vad som är bäst faktiskt. inget antar jag. nu väntar jag på den sista dissen, av J. *hoppas inte att han dumpar mig. hoppas inte att han dumpar mig. hoppas inte....*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0