something.stupid.

hade en crazy kväll/natt/morgon i stockholm tisdag-onsdag. vi började på Friday's, för att sedan dra vidare till studentskivan. hade det grymt kul med mina kära vänner, men inte så mycket mer än så. dödstrött kom jag hem igår klockan åtta på morgonen. la mig och sov bort hela onsdagen i princip.

på kvällen bjöds det på mat & bowling med mina fantastiska jobbtjejer. olivia vann pris för "kvällens sämsta spelare", men jag tyckte att vi andra som var i hennes lag borde fått pris med motiveringen "för att ni stod ut med olivia hela kvällen". nejdå, men kul hade vi, även fast vi inte var det bästa laget.

det blev lite väl mycket text i det här inlägget, så jag avslutar med att säga att jag nu ska ta och fixa iordning mig för att sedan bege mig mot stan med Olivia. har jag nämnt att jag har påsklov nu förresten? nej, men det har jag. så jäkla värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0