vilken.kväll.det.bjöds.på.

gårdagen var, som jag hade trott, awesome!
det bjöds på tacos, godis, chips, after eight kladdkaka, "skräckfilm", skratt och tokigheter.
hörrni tjejer, vart har ni varit hela mitt liv? jag bara undrar.... tack som fan för gårdagen i alla fall!

idag blir det att kolla på stubbrace på dagen och ikväll ska jag träffa lite tjejer som jag saknat som sjutton. känns som även denna dag kan bli en höjdare. hoppas i alla fall de. nu ska jag sluta skriva, så att det inte blir en novell. PUSS


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag håller med dig.!

Vart fan har ni varit hela mitt liv.? Jag undrar jag med. Ni är tamejfan bäst <3

2010-09-07 @ 20:47:11
URL: http://ziggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0