sweetest.downfall.

Skola idag mellan halv ett och halv tre, därefter mötte jag upp tjejerna vid centralen och tog tåget hem. kvällen kommer jag spendera tillsammans med engelskaboken vilket jag inte jublar för direkt... engelska B är verkligen inte min grej. men får se till att göra de så att jag får en läxfri-helg.

helgen ser för övrigt ut att bli riktigt bra. imorgon ska jag och några tjejer från jobbet ha en riktig myskväll med tacos, dessert, godis och andra onyttigheter. sist vi gjorde det blev de så jäkla lyckat så vi kände att de var en självklarhet att köra en favorit i repris! på lördag ska jag ut och kolla när J kör stubbrace. och sedan avslutar jag helgen med födelsedagsfirande i norrköping för Ida som fyller år idag. gratulerar!

plugga var det ja...
på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0