idol.med.moooois.

sitter i m-lees lägenhet just nu och har precis kollat klart på Idol och Halv åtta hos mig.
Vi har ätit sjukt mycket sallad med lax, ruccola, halloumi, stekt zucchini, tomat, bulgur, gurka, babyspenat osv osv... fy saatan vad det var gott. vi toppade det hela med popcorn. smask!
vi ska förmodligen bara chilla resten av kvällen, sedan sova och vakna upp på en fredag. weho. det gillar vi! en lektion sedan åker jag från sthlm, hem till katrineholm och vidare till norrköping för att ha en liten sleepover med J och hans syster. inte illa pinkat!
nu ska jag vara social. m-lee hälsar. check this out! jag bjuder på´t.

Kommentarer
Postat av: Anonym

chai

2010-09-16 @ 22:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0