I.can.do.it.

nu är hösten verkligen här. det är kålsvart på mornarna när jag går upp, det är kallt som sjutton men så kommer solen fram på dagarna. jag gillar verkligen hösten. blir kreativ då och just nu har jag bara lust att sätta mig vid köksbordet och plocka fram penslar, färger och en målarduk och börja måla. men så enkelt är det inte, har nämligen tusen saker jag måste göra som handlar om skolan, och den får tyvärr gå före. idag har jag bockat av matematiken och ska snart (när jag får lust) göra engelskaläxan. det borde vara fler timmar på ett dygn!!! MEN till helgen om jag får lite tid över så ska jag ta tag i målandet, har mycket idéer just nu och har fått så himla mycket inspiration på senaste tiden. men... åter till pluggandet. på återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0