tooooooo.much.information.

fredag, oh herre gud så underbart!
efter en kort skoldag gick jag lycklig trots huvudvärken till centralen. väl där stötte jag på claudia som också skulle hem. tåget var inställt och arga som vi var satte vi oss på Coffehouse på centralen och jag har minsann aldrig varit med om otrevligare personal. beställde en ischai-latte och fick ett glas mjölk med isbitar och claudia fick någon torr brödbit. olyckliga gick vi till 7-eleven och köpte oss något godare. hann även med en sväng på stan innan vi satte ner rumpan på tåget och åkte hemåt.

och här sitter jag, hemma. i väntan på att J ska komma och göra mig sällskap. blir en riktig lugn och mysig kväll, så skönt. har även varit och slingat håret idag och som alltid är jag väldigt nöjd. Pernilla är en räddare i nöden.

nu ska jag bädda rent sängen. finns väl bannemig inget bättre än en nybäddad säng? tror inte de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0