härliga.lördag.

på dagen har jag varit ute och gått en långpromenad med olivia och våra hundar och ikväll har jag lagat lördagsmiddag till familjen. väldigt uppskattat och gott! sedan blev det efterrätt som mamma gjort och jag avslutar det hela med finska pastiller - Leijona med tjära. smask!

Nu ska jag sitta och bläddra igenom bilder på datorn och rensa bort gammalt och onödigt samt vara kreativ med en nål, paljetter, tråd och tyg. blir nog bra det. resultat får ni förmodligen se när det är klart.


färsk laxfilé, sallad med potatis samt romsås!


chokladmoussetårta med apelsingrädde.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom över med en pastill!!!!! /grannen

2010-10-30 @ 23:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0