dagdrömmare.

jag är sjukt inspirerad nu efter att ha kollat igenom en tjejs blogg.
jag vill också öppna en egen butik med fina kläder. ååååh....

tillbaka till verkligheten.
har läst ut min svenskabok nu, Candide. och jag vill bara säga till alla som någonsin hållt i den på biblioteket och ens tänkt tanken på att låna den - GÖR DET INTE FÖR GUDS SKULL! skulle jag inte varit tvungen att läsa den skulle jag bränna upp den. jag är inte mycket för att överdriva inte... nejnej.

Nu ska jag fortsätta kolla på Hellenius hörna. Han är för himla skön den mannen alltså, och inte nog med det, Martin Stenmarck var också med. yummi... shit vad jag dagdrömmer just nu, inte okej, särskilt inte när man drömmer om en man som skulle kunna varit ens farsa. på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0