radio.gaga.

haha. jag skrattar verkligen åt den här skoldagen.
8:30 började jag, skrev ett prov och var klar 8:40.
det var allt jag hade att göra i skolan idag. så, jag tog första, bästa tåg hem och njöt till fullo av den här dagen.

nu sitter jag och knåpar med slutuppgiften i datordesign, nämligen en radio. Rhino och jag börjar komma ganska bra överrens, faktiskt. imorgon är jag hemma så funderar på att dra mig till norrköping och prova ut ett par solbrillor mamma ska få köpa till mig :) blir nog så.

nu: mat!



eftersom vissa undrar vad sjutton man sysslar med på DG så får ni ett smakprov.
här är slutuppgiften (radion) jag håller på med just nu, dock är den inte klar. men iaf :)
så. nu vet ni. ni som är nyfikna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0