peace.and.love.och.jag.är.hemma.

jobb idag mellan 8 och 14. därefter la jag mig på altanen och svettades ännu mer än vad man gör på jobbet. nice. orkade dock inte ligga ute i mer än en timme, de var så jäkla varmt. la mig istället på golvet i mitt rum framför fläkten. slockna direkt. sedan vid sex tiden följde jag med min fina ut på crossbanan för att kolla när han körde.

nu ska jag snöra på mig löpardojjorna för att sedan dra ut och springa med olivia. sedan ska vi bara umgås och ta det lugnt. sånt som man behöver ibland. imorgon bär de dessutom av till sthlm med J & hand föräldrar. grymt!

idag åkte halva katrineholms befolkning till Peace & Love, därbland mina vänner. kommer sakna dem, men jag unnar dem en sjukt galen, rolig, minnesvärd och full vecka. (y)

update.
sprang hela djulörundan nyss (eller ah.. hemifrån till slutet av allén). är helt slut nu! träningsvärken imorgon kommer ganska så olägligt. men det kan de ju vara värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0