nighty.

blev stan idag som jag skrev tidigare. testade en himla massa klänningar och var det inte för mycket tyg så var det för lite.... inget var perfekt. jag ville ha en vit, men istället får jag ha en svart klänning på midsommar. hur rolig är jag liksom? inte de minsta rolig... får väl ha sjuttioåtta olika färger på blommorna i kransen istället eller något. det här är inte okej....

kvällen har spenderats med olivia, melina och maja på alla möjliga ställen, men främst ute på olivias altan tillsammans med en kortlek och tusen mygg. men nu måste jag säga godnatt för om 6 timmar och 30 minuter ringer klockan för lite jobb. kanoooon!

Kommentarer
Postat av: olivia

emma, A-C-C-E-S-S-O-A-R-E-R!

2010-06-23 @ 00:29:47
URL: http://oliwiaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0