A&F

jobbat idag fram till 14:00, då var det bara att cykla hem och byta om för att sedan dra ut och springa med Olivia. gick helt okej dock var våra ben tunga som elefanter idag, inte så taggade som vi brukar.

min kära vän Ilse har förövrigt kommit hem från New York nu (jag vill också dit!!!!) och med sig hade hon en orange A&F tröja som jag suktat efter, men inte velat beställa hem eftersom frakt-och tullavgifterna är svindyra. så nu längtar jag tills jag får se skönheten (ja... både tröjan och Ilse alltså :)). hittade ingen bild på tröjan så istället får de bli några bilder från A&F's modeller. tror inte ni hänger läpp för de inte, tjejer (och kanske några killar, vem vet?).






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0