soliga.dagar.och.varma.nätter.

oops. halkat efter med uppdateringen såg jag, men jag skyller på jobbet :)
har jobbat hela veckan, umgåtts med fina vänner och pojken min samt klippt mig.
ikväll efter jobbet snörade jag på mig löpardojorna och drog ut och sprang Djulörundan.

snart ska jag hoppa in i duschen för sedan kommer J hit och sover. imorgon blir det ytterligare lite jobb men innan dess ska jag hinna med att ligga ute och njuta av värmen för det gör man minsann inte när man jobbar, då vill man helst ta en hink kallvatten och hälla över huvudet för det är så sjukt varmt. hur som helst, nu blir det duschen. får se när jag uppdaterar nästa gång, är så mycket just nu så man glömmer bort allt vad datorn heter.

later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0