så.mycket.vackrare.än.vad.du.tror.

ibland känns allt bara så jäkla bra. som idag.
fick ett samtal av J's mamma att vi ska åka till Visby på söndag och stannar där tills tisdag.
då jag hört att det ska vara en sjukt fin stad så tänkte jag att jag skulle ta tag i att leta efter min kameraladdare på riktigt. sagt & gjort. jag letade sönder alla ställen jag kunde tänka mig att den kunde ligga på, samt de mest otippade ställena, så som felix rum. men det var väl tur det för - TADAAAAA, där låg den!

så nu är jag lycklig över att jag slipper köpa en ny. lycklig över att vi ska åka dit. lycklig över att jag har världens finaste och bästa vänner. lycklig över att jag får vakna upp bredvid personen jag tycker allra mest om i princip varje dag. det enda jag kan klaga på är att jag inte träffat mina fina vänner i stockholm på nästan en månad. men det ordnar sig det med för i sommar kommer dom hit och jag ska ta mig i kragen och åka upp och hälsa på dom också. så allt är för himla bra just nu faktiskt! tummen upp för det. PUSS

slänger in några bilder som i alla fall får mig att dra på smilbandet.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0