lite.jobb.lite.bad.mycket.sol.

som rubriken säger så har dagen och även gårdagen tillbringats i solen den tiden jag inte jobbat.
igår jobbade jag eftermiddag/kväll och därefter var de bara att slita av sig jobbkläderna och sätta på sig något fräschare för att sedan dra vidare ner till Stadsparken för lite mat med familjen samt Nordéns. mysigt! tog även ett kvällsdopp i deras pool.

idag jobbade jag morgon/lunch och efter det bar de av till Strångsjö för att fira farmor som nyligen fyllt 80 år. Gratulerar! därefter åkte jag, pappa och felix vidare till Nordéns och badade lite med Gabbis. snart har håret torkat och då jäklar ska jag slänga mig i soffan och vila. är galet trött. blir jag någorlunda pigg så drar jag ut och träffar olivia också :)

nej, det här håller inte... nu lockar soffan way to much, så det är bäst att jag gör den sällskap i någon minut (läs timme). later.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Sv; what? Myttare? Hårda bud :oooo

2010-07-03 @ 23:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0