jobb.kuriren.och.mat.

idag var det som sagt jobb som gällde. blev dessutom längre än vanligt, 8:00-16:00. men det är härligt när man vet att det lönar sig, bokstavligt talat. Kuriren var på jobbet idag och ville intervjua mig, så var gör man inte? så på torsdag ser ni mig i "Knuten" och kanske även på framsidan. uäääh, känner redan hur hemskt det kommer vara. dubbelhakor hit och dit, flottigt hår och ansikte och kanske även lite fula smile för att göra det hela ännu värre.

hur som haver.... nu sitter jag i soffan efter att ha sovit i någon timme. håller på att kokar potatis åt mig och nudlar åt lillen. lite burkskinka, potatis och gräddfil är aldrig fel på sommaren. men för att de inte ska gå helt åt pipan så måste jag sluta skriva nu och kolla till potatisen. PUSS

Kommentarer
Postat av: Moa

Ja, detsamma! Som sjutton! Jag är i Katrineholm nu och kommer nog vara här för det mesta. Hör bara av dig när du inte jobbar eller har något annat för dig. Just nu har jag numret 0707334984, men får tillbaka mitt eget om typ två dagar eller något! Pussipussipussi

2010-07-15 @ 19:32:08
URL: http://moaleealicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0