fågelskit.och.annat.skit.

just det! jag glömde berätta att igår när jag skulle cykla till jobbet, yrvaken, så sket en fågel på mitt ben. en riktig jävla bajja landa på låret och självklart så lyckas jag smeta ut de på de andra benet när jag ska kliva av cykeln. jag bjöd i alla fall mina kollegor och min chef på ett gott skratt. KUL.

och idag fick jag agera telia support eller något sådant. en utländsk karl tyckte jag skulle hjälpa honom att ta bort ett nummer från hans mobil, först förstod jag dock inte vad han försökte säga, men sedan kom hans kompis och berättade att han var otrogen och måste radera numret från älskarinnan annars får han spö av frugan. dessvärre lyckades jag inte ta bort numret (oteknisk) så vi får la se ifall han kommer tillbaka någon dag blåslagen och fin. hoppas!

nej, nu ska jag sova. GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0