WOHO!

om exakt en vecka har jag en frisörtid. skapligt skönt att bli av med denna
hemska utväxt jag går runt med just nu, men jag får stå ut en vecka till. ska nog gå.

idag kom jag hem tidigt som alltid på tisdagar. grymt! var med J tills ungefär för en
timme sedan. nu har jag käkat och sådant, senare ska jag & pappa ut och gå en
promenad med shaggy. är riktigt taggad på en lååååångpromenad. skulle sitta fint.

nu är plugget över, de enda som är kvar är en engelska läxa tills på fredag, men det
fixar sig. det som jag trodde var jobbigast av allt denna vecka visade sig vara baggis.
det gick ju lätt som en plätt, kändes det som i alla fall. hade förväntat mig en rejäl grillning.
men icke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0